Veelgestelde vragen

Wat wilt u weten?
Hoe kan ik een rit betalen?
U betaalt uw bestelling met kredietkaart en toont het betalingsbewijs aan onze taxichauffeur. U krijgt het bewijs per email toegestuurd, nadat de taxirit betaald is.
Hoe kan ik een taxi bestellen?
Bestelt u voor de eerste maal een taxirit online, dan vragen we u om naast het traject waarvoor u een taxi nodig hebt, ook al uw persoonlijke gegevens in te vullen. Bent u van plan regelmatig van onze service gebruik te maken, duid dan aan dat u een vaste klant wilt worden. Duid ook aan of het traject waarvoor u een taxi bestelt in de toekomst een vast, terugkerend traject zal zijn of niet. Als uw aanvraag verwerkt is, krijgt u van ons per email een wachtwoord. Dat gebruikt u voor uw volgende online bestellingen. Een vast traject zult u, als trouwe klant, vanaf dat ogenblik niet meer opnieuw moeten intikken. U kunt een taxi bestellen tot 24 uur voor vertrek.
Kan ik een taxi annuleren?
Wilt u een taxirit annuleren? Dan neemt u best telefonisch contact met ons op. Een taxi zonder kosten annuleren kan tot een uur voor vertrek. Annuleert u te laat, dan betaalt u de volledige rit.